اسپیرتو

اسپیرتو حلال مخصوص پتینه خشک می باشد.
مهم ترین و اصلی ترین کاربرد اسپیرتو در رنگ ها و لاک ها است و یکی از رایج ترین حلال ها در صنعت رنگ میباشد.بعنوان حلال در رنگ و لاک استفاده می شوند این حلال ها مایعاتی شفاف به رنگ آب و دارای بوی ملایم بوده و از لحاظ شیمیایی پایدارند و خوردگی ایجاد نمیکنند.
Image

ریتاردر

ریتاردر مکمل حرفه ای و بسیار خوبی می باشد که برای مخلوط رنگ، مورد استفاده قرار میگیرد، این مکمل با افزایش زمان خشک شدن رنگ از تغییرات ناگهانی و آسیب رسیدن به رنگ جلوگیری می کند همچنین با اضافه کردن چند قطره از آن به مخلوط رنگ و هاردنر باعث میشود که لایه های رنگ با چسبندگی و قدرت بسیار بالاتری به یکدیگر بپیوندند و با طولانی شدن زمان خشک شدن آنها به سادگی یک سطح یکدست و یکنواخت را به آن می بخشد.
Image

آنتی سیلیکون

این محصول نوعی افزودنی است. وجود ترکیبات سیلیکونی هنگام رنگ آمیزی می تواند باعث ایجاد حفره هایی شود که اصطلاحا به آنها چشم ماهی گفته می شود. جهت جلوگیری از تشکیل چنین حفره ها و جلوگیری از ناهمواریهای سطوح از آنتی سیلیکون استفاده می شود.

Image

پودر ها

پودرها شامل انواع پودر های اکلیلی نقره ای، طلایی زرد، طلایی قرمز، مسی، صدف نازک، صدف ضخیم (درشت)، جام صدف و ... می باشد که تمامی پودر ها آلمانی و با بهترین کیفیت می باشد.
Image

قلم مو ها

قلم موها شامل شماره ها و سره های مختلف است که جهت انجام انواع پتینه کاری و ایجاد بافت های مختلف در محصولات و تولیدات چوبی مورد استفاده قرار می گیرد.

Image

دیگر لوازم جانبی

انواع لوازم جانبی دیگر اعم از دستمال های تنظیف 99 درصد پنبه، سیم ها ( جهت بافت دادن در پتینه کاری ) ،انواع صافی های رنگ، صافی های پیستوله، شلنگ پیستوله، لوازم جانبی پیستوله، باندهای پوششی ، انواع اسکاج ها ، دستکش کار، ماسک ، ماژیک ها و .... موجود می باشد.
به طور کلی این مجموعه تلاش می کند که مشتری را از لحاظ نیاز به محصولات، به طور کامل تامین نماید و با افتخار می توان گفت این مجموعه از لحاظ کیفیت محصولات، بالاترین کیفیت را در کنار خدمات آموزشی به مشتریان عزیز ارائه می دهد.
Image